Wat wilden we bereiken?
Verbeteren publieke dienstverlening
Met het programma GOED wilden we de ontwikkeling in de publieke dienstverlening verder versterken en borgen. We werkten aan een dienstverlening die gastvrij, ondernemend, eenvoudig en deskundig is. Dit vraagt om een organisatieontwikkeling gericht op eigenaarschap, samenwerking, het nakomen van afspraken en doelgericht werken. Daarnaast wilden we de kwaliteit van de dienstverlening beter meetbaar maken, zodat we gerichter kunnen sturen op verbetering en continu kunnen blijven leren binnen de organisatie.